Polityka gwarancji

PROSIMY O DOKŁADNE ZAPOZNANIE SIĘ Z NASZĄ POLITYKĄ GWARANCJI

  •    Producent udziela gwarancji na okres 24 miesięcy, liczony od daty zakupu. Wady zegarka zgłoszone Producentowi w trakcie trwania gwarancji zostaną usunięte w terminie do 30 dni roboczych (liczonych od daty dostarczenia zegarka Producenta). 
  •    Aby gwarancja została przyjęta, Reklamujący jest zobligowany do dostarczenia reklamowanego zegarka wraz z kartą gwarancyjną. Naprawa nie będzie możliwa, jeśli Producent nie otrzyma dokumentu potwierdzającego autentyczność zegarka.
  •    Reklamowany zegarek powinien zostać przekazany Producentowi w odpowiednio zabezpieczony sposób, aby nie uległ zniszczeniu w trakcie transportu.
  •     Koszty reklamacji (naprawy) pokrywa Producent zegarka.
  •     Nie wszystkie naprawy są objęte gwarancją. Zniszczenie wałka, widoczne pęknięcia oraz zarysowania na szkiełku, zalanie zegarka, różnego rodzaju uszkodzenia mechaniczne oraz chemiczne wynikające z niewłaściwego użytkowania zegarka, a także wady powstałe wskutek zdarzeń losowych nie są podstawą do uznania reklamacji.