PROSIMY O DOKŁADNE ZAPOZNANIE SIĘ Z NASZĄ POLITYKĄ GWARANCJI
Producent udziela gwarancji na okres 24 miesięcy, liczony od daty zakupu. Wady zegarka zgłoszone Producentowi w trakcie trwania gwarancji zostaną usunięte w terminie do 30 dni roboczych (liczonych od daty dostarczenia zegarka Producenta).
Aby gwarancja została przyjęta, Reklamujący jest zobligowany do dostarczenia reklamowanego zegarka wraz z kartą gwarancyjną. Naprawa nie będzie możliwa, jeśli Producent nie otrzyma dokumentu potwierdzającego autentyczność zegarka.
Reklamowany zegarek powinien zostać przekazany Producentowi w odpowiednio zabezpieczony sposób, aby nie uległ zniszczeniu w trakcie transportu.
Koszty reklamacji (naprawy) pokrywa Producent zegarka.
Nie wszystkie naprawy są objęte gwarancją. Zniszczenie wałka, widoczne pęknięcia oraz zarysowania na szkiełku, zalanie zegarka, różnego rodzaju uszkodzenia mechaniczne oraz chemiczne wynikające z niewłaściwego użytkowania zegarka, a także wady powstałe wskutek zdarzeń losowych nie są podstawą do uznania reklamacji.